JOGA WARSZAWA
BIELANY
ul. Zuga 16 | wejście od ul. Babickiej | mapa
sala gimnastyczna XXXIX LO | Miejsce przyjazne LGBT+
przystanki:
metro STARE BIELANY, autobus i tramwaj AWF, veturilo KASPROWICZA
Rowery można przypiąć pod wejściem, samochody zaparkować na ulicy bezpłatnie

GRAFIK ZAJĘĆ

Szkoły jogi nie zostały objęte zakazem ani ograniczeniem – działamy normalnie dalej, choć w reżimie sanitarnym:
Po wejściu dezynfekujemy ręce, maseczkę zdejmujemy dopiero na macie, ćwiczymy przy otwartych oknach, zachowujemy dystans i zdrowy rozsądek.

Zapraszamy w poniedziałki, wtorki i środy  oraz w piątki, bez zapisów.
Do jogi online powróciliśmy w formule grupy zamkniętej, równolegle do Jogi na Bielanach. Dołączyć można w dowolnym momencie –
zachęcam 🙂
Poniedziałki 18:30-19:45 Joga dla Każdego Bodzia
Wtorki 18-19:15

19:30-21

Joga dla Początkujących
Joga dla Zaawansowanych
Bodzia
Środy 18:30-19:45

20-21

Joga dla Każdego
Joga Regeneracyjna
Bodzia
Piątki 18:30-19:45 Joga dla Początkujących Alicja

Na pierwsze zajęcia przyjdź 10min. wcześniej – nauczycielka zada Ci kilka pytań nt. Twojego zdrowia. Przedtem zapoznaj się z informacjami praktycznymi, zawartymi na stronie JAK ZACZĄĆ. Zapraszamy, kiedy tylko Ci pasuje – do zobaczenia na macie!

OPIS ZAJĘĆ 

  1. Joga dla Początkujących – dla osób rozpoczynających przygodę z jogą lub wracających na matę po dłuższej przerwie, wzmacniająca odporność
  2. Joga dla Zaawansowanych – dla osób z min. półrocznym doświadczeniem w jodze Iyengara, wykonujących samodzielnie Salamba Sirsasanę i Salamba Sarvangasanę poprawa zdrowia i odporności
  3. Joga Regeneracyjna – Restorative Yoga wg metody Judith Hanson Lasater, Podczas tych zajęć będzie można naprawdę odpocząć, usłyszeć ciszę, a może i najgłębsze pragnienie swojego serca; polecana podczas rekonwalescencji.
  4. Joga dla Każdego – otwarta dla wszystkich chętnych, bez względu na długość praktyki; wzmacniająca odporność i zdrowie.
    Kurs Wstępny odbędzie się po ustabilizowaniu sytuacji epidemicznej, na razie zapraszamy wyłącznie na zajęcia regularne, 6 w tygodniu.